zondag 11 november 2018

Opgeruimd

Hoi lieve bloggers.

Een opgeruimd huis geeft een opgeruimd hoofd.

Dus om deze donkere dagen te beginnen heb ik mijn hobby kamer eens aangepakt.

Afijn. Buurmeisje BNNnlij met een grote zak wolletjes, ontzettend veel patronen uitgezocht en gesorteerd.
Breien bij elkaar, haken, sok patronen, quiltpatronen. Nou. Het is echt gesorteerd en georganiseerd.
Eerder deed ik mee met een actie opruimen, dit haar heb ik er nirts van gehoord. Waarschijnlijk heeft Hilde het  te druk met haar commerciële kant van het vak. Ach. Het is me zo ook gelukt.

En ik heb besloten om ondrrstasnde te verkopen vua marktplaats.
Klossen, ik kom er echt niet aan toe.
En de eclectische cutter en embosser pak ik nooit. Eigenlijk altijd gewoon de cuttlebug.
En zoveel kaarten maak ik ook niet meer.
Dus hup. In de opruiming!

Ook de wol kast is opgeruimd.  Wat inhoud dat ik voldoende heb voor zeker nog drie projecten.....
Bij 1 soort moet ik misschien iets bijkopen,  maar dat kan. Is ook niet erg.

Ik denk dat mijn volgende project iets is met wat ik al heb.

We gaan het zien!

Fijne zondag allemaal.
Liefs
Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten