zondag 18 november 2018

Ufo's

Goede morgen bloggers.

Even niks gehoord he, nee dat klopt.
We zijn ontzettend kieskeurig aan het opruimen.

Vorige week zondag hebben we veel opgeruimd, heel veel. Inmiddels heb ik mijn e boss verkocht via marktplaats, maar helaas alle kantklosspullen nog niet.

Deze week ben ik weer gezellig bij tante geweest, de knapperd ging met pensioen, was jarig en kreeg een geweldig kado van de arts.
Lieverd, je kunt het laatste stuk ook! We gaan in april naar de quiltbeurs!

Verder ben ik bij mijn aangenomen moeder geweest, gelukkig was ik weer gezond genoeg om hen te helpen.

Ufo's daar gingen we het ov er hebben.
Nou ik heb vanmorgen mijn breilade uitgezocht met lopende projecten. Blijkt dat ik 3 paar sokken op heb staan, 2 met lastige patroontjes. Die haal ik dus uit. De strandsjaal ligt in de la. Dat is nog niet zo heel erg, die ligt er nog niet zo lang. De Doodler ligt er, ook nog niet zo lang.... de Texturetime ligt er, nou ook daar ben ik nog niet lang mee bezig, maar wat er ook nog ligt, is een vest. Een vest waar ik zeker al 5 jaar mee bezig ben. Schaamteloos echt.
Het is een vest uit het Öland boek in donkerblauwe letlopi en mooie invicta. Maar ondertussen heb ik dus al zoveel vesten gebreid, dat dit er nog steeds ligt!
Dat is dus een hele échte ufo!

Ik hoop deze week mijn Saga testknitting vest af te maken, ik ben tenslotte al aan de rolletjes onderaan. Dan ga ik daarna echt iets van bovengenoemde lijst eerst afmaken.

Maar ja. Boven in de kast liggen ook nog zoveel zakken met wol waar ik leuke dingen mee kan doen.... maar nee, eerst 2 dingen afmaken.
Wat! Ik denk de Texturetime  en de Doodler. Het wordt tenslotte weer voor sjaals!

Happy knitting,
Liefs
Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten