zaterdag 15 december 2018

Van alles wat.

Ha lieve bloggers,

De steven west mkal Texturetime is klaar. De rand was een echte uitdaging hoor.

We zitten volop in de kerstkaartjes.
De sokkenla van manlief was bijna leeg, dus inmiddels 2 paar gebreid.  Nu ben ik met de herfst sok bezig, de wintersok komt er al aan!

Verder heb ik een boek gekocht Wiola Kofter.
Heel veel mooie vesten, truien en helaas in hrt Noors, maar ach, ook dat lukt me gelukkig om te lezen!

Ik ben voor mijn schoonzusje een geweldig vest aan het breien uit het boek, Isabelle. In dezelfde kleuren als het boek met Rowan Felted tweed. Dezelfde wol als mijn Millers Sweetheart.

En nu gaan we weer naar het volgende jaar toe.  Dit is voor mij  een lastige tijd, dus ik begraaf me voorlopig even in brei, kaart en huiwerk.
Fijne feestdagen, ik hoop dat jullie met familie de dagen kunnen doorbrengen.
Zo niet, maak er het beste van. Dat doen wij ook.
Liefs
Marianne

2 opmerkingen: