donderdag 20 december 2018

Wintersok!

Hallo bloggers,

Daar ben ik alweer!
Soms ben je ineens weer gewoon gelukkig.

Dus lekker aan het breien, kaarten maken, geocachen en een  blogje posten.

De wintersok viel dinsdag in de bus. Wat een leukerd weer zeg. Mooi kleurtje ook. Jullie zien een mapje op de foto, daarin zitten mijn naalden. Super handig natuurlijk voor als je breiwerk mee moet.
Er zijn veel van deze mapjes te koop, maar ik heb hem zelf gemaakt met mooie stofjes en het vingerhoedjes patroon.
Alleen de sluiting , daar ben ik nog niet echt uit dus ik heb bretel clips erop gezet. 1 losmaken en de naalden kunnen eruit.
Iemand een suggestie?
Klittenband denk ik..... of een leuke knoop met een drukker? Twee dan natuurlijk, zodat de sok eruit kan hangen. Gaan ook je steken niet meer aan de wandel!

Ik hoor het graag van jullie.
Ga ik mooi breien ondertussen.

Liefs
Marianne.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je "gewoon" weer gelukkig voelt. Zo gewoon is dat helemaal niet hoor. Ik hoop dat het zo blijft, en wens je alvast fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bezige bij heee .....je hebt het maar druk om achter je steken aan te wandelen🤣🤣slotje erop!!🤔
    Fijne dagen liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen