zaterdag 29 juni 2019

Vrijdag

Oké,  soms lopen de dagen anders dan gepland. Maar dat geeft niet. Jammer genoeg is er dus niets aan de roze trui gebreid gisteren. En ik had nog wel zo graag tot en met de splitsing van boddy en sleeves willen komen.

 Goede morgen  overigens.
 Het begint al aardig op temperatuur te komen buiten.
Ik denk dat ik zo alles ga sluiten, de airco aanzet en lekker ga breien. De was ligt al in de kast, de boodschappen gedaan.
Ik brei met BioBalance de Sanctuary van Stephanie Earp uit de laatste pompom.
Een gezellig zomers truitje.
(Uiteraard is dit alles te koop bij @Koperdraadje)

 Ik wilde mijn hobbykamer op gaan ruimen, maar ik meen gezien te hebben dat het komende week ook iets koeler gaat worden, beter dan de warme kamer induiken....

 Fijne dag allemaal,  geniet van de zon, vergeet niet te smeren en te drinken.

Mijn oma zei altijd, met warm weer moet je warm drinken, met koud weer moet je koud drinken. Dus neem een lekkere kop thee en drink je suf.

Liefs Marianne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten