vrijdag 2 augustus 2019

Na al het opruimgeweld......

Ha lieve bloggers.

Na al het opruimen was het afgelopen week kwalletie tijd voor hubbie en mij.
Gewoon op de fiets stappen, de Biesbosch in en geocachen.
2 heerlijke vakantie dagen leken het wel.

Maar ja toen was het woensdag en toen zat ik compleet onder de bultjes. Blijkt dus dat ik allergisch ben voor Deet. En ik ben allergisch voor muggen, dus dat gaat leuk worden ons volgende tochtje.  Nou ja, de afterbite maar mee dan.
Maar goed, ik kreeg van de huisarts een pilletje waar ik dus gelijk 1 van ingenomen heb. Nou..... slapen joh. Bizar.

Pilletje niet meer genomen.  Ingesmeerd met mentholgel tegen de jeuk zodat ik vanmorgen auto kon rijden.
Op naar tante, samen naar de Bee. De quilt bee bij MoniQuilt in Schiedam.
Dat was gezellig en leuk, echt voor herhaling vatbaar. Zolang het vakantietijd is dan natuurlijk. Anders is het denk ik niet te doen opde weg met de drukte.



Natuurlijk ging ik weer niet zonder lapjes naar huis. Ik heb ook het patroon van Berries and Bluebirds van Gail Pan kunnen kopen, daar ben ik al zo lang verliefd op.
De stofjes zijn voor Home Sweet Home.

Inmiddels heb ik mijn Bom blok klaar van de flowers of Hope van Quilt at Home. Dus de ochtend is goed besteed.

Dag lieve lezers.
Fijn weekend
Marianne. 


1 opmerking: