zondag 23 februari 2020

Home Sweet Home!

Ha bloggers.

Eindelijk een update van een werkje.
Na het bouwen van een echt huis heb ik de quilt Home Sweet Home opgepakt.
Het is mijn eerste quilthuis, er zit dus een klein foutje in, maar ach, ik ben echt geen bouwvakker.
Op Facebook ben ik lid geworden van de groep en dat inspireerde mij zo.
Aangezien tante de quilt op 1 huis af heeft mocht ik echt starten.
Ik moet zeggen het is een heerlijk werk om te maken.
Hoewel de steeltjes wat problemen gaven met strijken,  denk ik dat ik ze onder de knie heb.
Het is nu een kwestie van naaien.
Appliceren dus. De onderste rand met blokken heb ik ook gewoon met de hand gemaakt. Het blijkt dat ik dan meer grip heb op hoekjes en puntjes.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn huis vinden.


Lieve groetjes
Marianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten