dinsdag 25 februari 2020

Weer een stukje verder

Ha bloggers.

Weer een stukje verder, natuurlijk met mijn huis.

Maar ik heb van tante haar spinnewiel gekregen en ik ben dus sinds 30 jaar weer aan  het spinnen. Het valt nog niet mee. Natuurlijk weet ik nog hoe het moet, maar om de regelmaat en de dikte weer goed te krijgen, dat word nog even een klusje. Misschie toch maar een opfriscursus gaan volgen. Ik denk geen slecht idee.

Eerst een foto van mijn bouwwerkzaamheden
 Eigenlijk moeten alleen de blaadjes nog aan de takken groeien en de grondvesten vast, morgen gezellig bij tante aan het werk hieraan. Dat ben ik vast gepromoveerd tot bouwvakker;)

Mijn spinsels.... best een slechte foto zie ik. Sorry daarvoor.

Geniet van een mooie avond.
Lieve groetjes Marianne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten