woensdag 13 mei 2020

Weer een projectje klaar!

Ha bloggers


Wat zo een voordeel is van deze tijd is dat je tijd hebt. Tijd om dingen te doen waar je geen tijd voor maakte.

Zo had ik in Zwolle een pakketje gekocht voor een naaitasje.
Paper piecing  methode.
Iets wat ik niet zoveel gedaan heb nog. Maar wat weleens leuk is om te maken.
Maar goed. Dat lag dus zover klaar dat ik het alleen nog onder de naaimachine moest leggen.
Dan denk je. Dat komt wel als de naaimachine eens beneden staat.
Maar die bleef maar boven staan.
Tot vorige week.
Nadat ik tig mondkapjes naaide, besloot ik vandaag te gaan om projecten af te maken.
Nou zijn  die meerdere projecten er niet van gekomen.  Maar dit project is klaar.




Gelukkig heb ik.nog voldoende voorraad. 
Dat is tenslotte de beste raad....

Liefs
Marianne. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten