dinsdag 26 mei 2020

Van alles wat.

Hoi allemaal!

Hoe is het met jullie?
Proberen jullie je ook nog thuis te vermaken, en lukt dat een beetje?

Bij ons lukt dat aardig. Hoewel we vandaag wel een lekker rondje gefietst hebben.  En wat is het druk overal! Och... ik ben niet heel bang,  maar wat ik om me heen zie gebeuren daar ben ik  iet trots op zeg.
Wij Hollanders, wij zoudrrn ons toch gewoon aan de regels kunnen houden? En ook onze medelanders, verbazingwekkend.
 Serieus. Maar goed. Ik ben ervan overtuigd dat we deze Covid19 samen zouden moeten verslaa,  helaas denken veel mensen alleen aan zichzelf. Dus ik heb g ewoon de boodschappen weer on line besteld. Die komen morgen gewoon voor de deur.

Nou. Fietsen dus. Ontzettend leuk ontdekt,  Adventure Lab van geocaching.  Je hebt daarvoor een app en een account nodig. Je leert over een dorp of stad een stuk geschiedenis.
Vandaag zijn we begonnen in het gemeentehuis waar we zijn getrouwd, 35 jaar geleden.
Het was een leerzaam tochtje door het geboortedorp van mijn DH.

Vanavond hebben we heerlijk koolhydraatarm aubergine pizza's gegeten, gezellig met ons 4tjes. Heerlijk buiten in de tuin.

En toen was er rust, de heerlijke rust cannnieder gewoon voor zich. Ds is met zijn meisje gaan wandelen.
Dh zit nog heerlijk in zijn opgeruimde kamer te rommelen aan een tablet.

En ik heb zalig buiten zitten breien.
Het is ook heerlijk weer.
Morgen weer achter de naaimachine kruipen. Geen mondkapjes meer , maar gewoon een briek voor mezelf. 
Geniet van het weer en van je gezondheid.
Hou afstand en stay safe.
Liefs
Marianne.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten