vrijdag 28 augustus 2020

Bloggen, wel of niet?

 Ha lieve lezers,


Na de verbouwing van ons huis heb ik niet meer geschreven op mijn blog.

Soms denk ik, ik stop er gewoon mee.

Soms denk ik, het is toch ook wel leuk om te schrijven, ondanks dat slechts enkelen reageren, blijft het toch een gezellig medium.


Vandaag laat ik jullie mijn golvensjaal zien, een eenvoudig patroon wat je lekker tussendoor kunt breien.

De sjaal wordt gebreid van 1 bol Miracle van Schachenmayr.  Het kleurverloop komt vanzelf. Verkorte toeren leren is met dit patroon heel erg leuk te doen.

Het patroon krijg je gratis geprint bij aankoop van een bol in mijn favoriete wolwinkel Het Koperdraadje,  in Alblasserdam. 

Ik hoop dat ik jullie in elk geval inspiratie geef om iets creatiefs te doen.

 

Lieve groetjes 

Marianne

1 opmerking:

  1. Ga maar heel vaak bloggen hoor, ik lees graag je verhalen Marianne. En jij vindt dit een eenvoudig patroon? ��

    BeantwoordenVerwijderen