zondag 20 september 2020

bibberen.

Ha bloggers.
Vandaag was dh weer aan het werk en lag de dag leeg voor mij.
Invullen met dingen die ik graag wil of die ik toch even moet doen.
Nou eerst maar eens de hond uitlaten.
Dat kun je gewoon doen. Maar ik dacht dat ook ik het leuk vind om buiten te spelen.
Dus zijn we naar de Biesbosch getogen.
Er ligt een korte trail die achteraf ontzettend leuk was geweest om met een buurtkind te lopen.
En om half elf waren we weer thuis.
Daarna ben ik de tuin in gegaan zodat we straks de helleborus weer mooi in bloei kunnen zien staan. Heb ik samen met ds het screen van de muur gesjouwd omdat morgen de nieuwe ramen komen.
Daarna heb ik uiteraard de hond uitgelaten en ben ik aan dh zijn sokken verder gegaan.
Ze zijn klaar.
Maat 48. Weer gelukt uit 100 gram. En twee mooie restjes voor in mijn deken over.
Morgen is het gelukkig prachtig weer en kunnen de ramen goed geplaatst worden.
Ik denk dat het zomaar anders had kunnen zijn hè  in deze tijd van het jaar.

Slaap lekker.
Liefs
Marianne. 



2 opmerkingen:

  1. Wat een griezel met tien poten. En die kwam je in je eentje tegen😳 Gezellig om je belevenissen te lezen Marianne. Jij ook truste gewenst al denk ik dat je nu al slaapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How to Play Baccarat In Las Vegas - Worrione
    The basic idea is william hill a dealer picks a few numbers. Baccarat players will think it is not 바카라사이트 a problem. It's not 바카라 gambling at all. However, you should know

    BeantwoordenVerwijderen