donderdag 24 september 2020

wat is dat?

Ha lezers.
Wat is dat?
Nou dat is  een verhaaltje.
Gisteren was omi in tranen omdat haar kleindochter gevallen was en een gebroken arm heeft . Ze moest geopereerd worden..maar dat is uitgesteld  tot vandaag.
Kind mee naar huis  Heeft uiteraard pijn . Slechte nacht. Omi ook natuurlijk. 
Omi is onze Parksiss met 4 schattige kleindochters .
Parksiss moet ik misschien ff uitleggen.
Zo'n 40 jaar geleden bijna gingen we de opleiding in met een  stel meiden. We hadden de tijd van ons leven. Woonden  im de zusterflat en waren vriendinnen. 
We trouwden kregen kinderen.en verloren elkaar uit het oog. Maar niet uit het hoofd of uit het hart.
Ongeveer 5 jaar geleden hebben we elkaar weer gevonden en zijn verder gegaan waar we waren gebleven.
Het was of de tijd stil had gestaan. 
Ondertussen doen we vaak iets gezelligs of leuks samen. Hebben we heerlijk contact .
En we leven met elkaars leuke en minder le u ke dingen mee. 

Omi dus.
Omi Cora. 
Ik ben in de kast geklommen en ik heb een kaart voor kleindochter Fien gemaakt. Naam ff beetje veranderd. 
Die zit in de rode bus en ik hoop dat hij morgen bij haar is.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve Fien. Ik hoop dat je arm snel genezen is.
Lieve Coortje. Dikke knufff
Marianne. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten