woensdag 2 september 2020

Over opruimen en afkicken.

 Ha lieve lezers, gluurders en geïnteresseerden. 


Oei, Marianne,  wat doe je nou?


Geintje. Voel je als trouwe lezer niet aangesproken hoor. Ik weet dat er gluurders zijn die mij willen volgen zonder zich kenbaaf te maken. Maakt niet uit, ik moest alleen even recht voor zijn raap ook deze mensen begrieten.


Nou lieverds, het was een puinhoop in mijn aanbouw. 3quilts op tafel. 5 breiwerkjes naast mijn stoel, waarvan 1 nog mee te beginnen,  nieuw project dus.

Twee haakwerken over de vloer. Dus nadat we vanmorgen met de tutten heerlijk gehaakt hebben, we haken dezelfde deken, was ik vastbesloten om orde in de chaos te brengen.

Allereerst de kast open gegooid en leeg gehaald. 

Alle sokkenwol die beneden ligt in de daarvoor bestemde bak gepropt. (Ik mag echt geen sokkenwol meer kopen hoor....)

Toen de bollen StyleCraft van mijn kaleidoscoopblancket in een zak gedaan, de delen die klaar zijn uitgezocht,  wat ik me bezig ben opgeruimd.  Ik haak de delen per toer, niet per blok, de draadjes op visjes gewonden (ik kom er nog wat tekort) en dit geheel netjes opgeruimd.

Dat was nog het meeste werk.

Toen breiwerken uitgezocht. Oke. Er staan 3 sokken op. 2 voor dh, 1 voor mezelf.  Bij elkaar in de sokkenzak.

Een zomertruitje, dat wordt een halfuurhandwerkje. ( kijk naar it's a sarah). Een babyvestje, half klaar, voor onderweg doekjes project, en 2 restjesprojecten. 

Alles opgeruimd. Ook de quilts zijn opgeruimd. 


Over afkicken. Ik ben aan het afkicken van bepaalde medicijnen. Daar heb ik ontzettend veel last van. Ik begrijp dat mensen hier voor opgenomen zouden moeten worden. Het valt vies tegen. Duizelig, misselijk, slecht slapen, zo moe. Bizar. Maar ik hou vol.


Nu eerst het babyvestje afbreien.

Liefs
Marianne 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten