vrijdag 4 september 2020

hij ligt te wachten!

Goedemorgen lieve lezers.

In plaats van de krant kun je 's morgens beter op bloglad lezen. Vaak is daar het nieuws leuker.
Afgelopen donderdag was Lilianne bij mij. Lilianne wil sokken leren breien en ik schijn ervaring te hebben.
We hebben de kleine hiel en de spie gebreid.
Ondertussen was het erg gezellig.
Ik had opgeruimd. Had ik dat al verteld?😂

Dit staat op tafel te wachten om afgebreid te worden.
Dat ziet er druk en veel uit toch.
Nou het gaat gebeuren.
Het atroon heet Adventurous en is van Joji Locatelli.  Te koop via Ravelry.
Ik brei het vest met 2 draden shetland wol. Uiteraard bij het Koperdraadje vandaan.
Het is geen moeilijk patroon maar door de wiaseling in kabels is het heel bewerkelijk.

Ik hoop vandaag uit te gaan zoeken wáár k ben en 2 toeren te breien.

Verder zie je overal de restjessjaal van it is a sarah langskomen. Ik begrijp het. Van elke bol sokkenwol hou je wel een restje over.
Ik ben ook ooit begonnen om deze restjes op te breien. Niet te haken. Maar breien aan een deken. Die ga ik vandaag ook opzoeken en daarmee ga ik mijn #heerlijkhalfuurtje vullen.
Het klik hier voor meer info is ook een.idee van sarah op instagram.

Dus doe gezellig mee zou ik zeggen. De sjaal is niet waar het om gaat maar het is een leidraad.  Je kunt zelf een ufo uit de kast halen hiervoor.

Fijne zaterdag.
Liefs
Marianne.

1 opmerking:

  1. Al je laatste blogs gelezen en ervan genoten, ook van de foto’s. Erg leuk. Fijn weekend gewenst lieve Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen