vrijdag 11 september 2020

simpel sokken breien

Ha lieve volgers.

Nou nou. Dat was me het weekje wél zeg.
Na wat lichamelijke ongemakken door ontwenning, detox, en een tekort aan een stofje gaan we komend weekend toch weer heerlijk samen op stap.
Afgelopen dinsdag waren we in het bos.
Een echt bos dus.
Daar hebben we gewandeld tussen bomen en heide..
We hebben genoten.  Dat zeker.
We kwamen nog een zwerfboeken verzameling tegen onderweg. 
Daar gelijk de geocache gelogd.
En er kwam een nieuwe cache u  onze gemeente uit. 
Gisteravond zijn we daar heen gewondeld met de hond.
Schattig met my little pony's kastje.
Gisten kwam ik thuis uit Etten Leur en vond ik de jeugd in de tuin
Wat een weelde hè.  Heerlijk stel. Ik hou van ze.
Vandaag mag ik uitrusten van een bewogen week. Want tussen alle leuks door kabbelt hier en daar wat onrust.
Dus ik heb vanmiddag de sokken van de maand opgezet.
Volgens een lieve vriendin zijn het net uitjes .
Het patroon heet Fairy Maiden en is van Olivia Villarreal. Gratis te downloaden via Ravelry.
Het prachtige draadje is uiteraard van het Koperdraadje. Het is uit de sokkenclub serie van vorig jaar. Breit zalig en ik vond het uitermate geschikt voor deze sokken. 

Heel fijn gezond weekend gewenst. 
#staysafe #stayinside. 
Liefs
Marianne. 

1 opmerking:

  1. Jij ook een fijn en gezond weekend gewenst.
    Stay safe en carpe diem! 🍀

    BeantwoordenVerwijderen