zondag 22 maart 2020

Corona.




Goede morgen  lieve bloggers.

Corona legt ons leven lam. 
Ondanks dat ik naar buiten mag voor het uitlaten van de hond,  blijven we binnen.
Manlief hoort bij de groep mensen die naar zijn werk mag. Iedereen wil toch graag dat de winkels gevuld zijn, zodat we wel kunnen eten.  Nu de restaurants dicht zijn dineren meer mensen thuis.
Afijn. Door dit alles heb ik een hulp in de huishouding.  Zoonlief is thuis.  De horeca ligt stil.

Dus heb ik nu veel tijd om te quilten.  
Een voordeel in deze onzekere tijd. Het geeft afleiding, ontspanning en ook nog een mooi resultaat.
Alle blokken van de Gossip zijn af! Ik ben nu de blokken tot grote blokken aan het maken zodat ik straks weer een top af heb.  
Tussendoor brei ik. 
Bij mijn wolwinkel zijn diverse acties. 1 ervan was een verrassings pakket van sokkenwol. 
Die heb ik besteld. Gewoon omdat het kan.

We blijven binnen een houden 1,5 meter afstand! 

Zorg voor elkaar en voor jezelf. 
Liefs
Marianne. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten