donderdag 26 maart 2020

Gewoon, omdat het kan.

Ha lieve bloggers.

Nog steeds heeft Covid19 ons land in zijn greep. Maatregelen worden aangescherpt, waardoor je alleen de deur uit mag als het moet. Meer dan 3 mensen bij elkaar staat een boete op.
Uiteraard mis ik ook mijn sociale contacten.  
Gelukkig hebben we tegenwoordig veel mogelijkheden om contact met elkaar te hebben.

Social Media is daar een voorbeeld van.  Facebook, Blogspot, waar je zo fijn je verhaaltje kunt schrijven e-mail om iemand een hart ondrr de riem te steken, of gewoon een ouderwets kaartje.

Op Facebook ben ik lid geworden van een groep, Elke dag een hartje. Tijdens de pandemie maak je elke dag een blokje met een hartje.
Ik hoop dat ik snel geen hartjes meer hoef te maken. Niet omdat ik dit niet leuk vind, maar omdat dan het dagelijkse weer gaat zoals het moet.

Dit hartje is mijn eerste.
Een hart onder de riem voor jullie lieve bloggers. Hou vol, wees lief voor elkaar en jezelf.
Marianne. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten