zondag 17 april 2016

Mix nmatch cal 2016

Terwijl de musjes lustig de draadjes uit de voerbuis halen die ik spaarde om hun nestjes te maken, ben ik hard onderweg om het buisje voor volgend jaar weer gevuld te krijgen.

De Mix n match cal is intussen 15 weken aan de gang dn ik ben  nog steeds helemaal bij.

Ook heel blij! Met de kleuren van de Scheepjes Softfun en Denim. Wat mooi bij elkaar he!

En zo heerlijk warm en zacht.

Jullie weten het nog niet, maar ik wordt oudtante. Ons nichtje verwacht haar eerste kindje.
Kijk, en dat is voor iemand als ik een ultieme uitdaging! Ja.... het borrelt in het hoofd.

Wat kleine dingen maken, wat liefs haken, iets om te voelen, iets om te kroelen.
Ohhhh gelukkig heb ik nog tijd!
Ik was wel verrast hoor, maar toen mijn broer zei, ik heb nog een nieuwtje, toen wist ik al hoe laat het was. Rammelende eierstokjes,heerlijk!

Gelukkig gaat alles tot nu toe goed wat ik begreep.
Oudtante mag ds best alvast wat maken toch? Al ws het alleen maar omdat ze het zelf leuk vind.

Liefs
Oudtante
Marianne

3 opmerkingen: