woensdag 20 april 2016

Projectje tussendoortje is klaar.

Hallo lieve lezers!

Naast al mijn grotere projecten als vesten, dekens, quilten en borduren, heb ik altijd een tussendoortje erbij.

Momenteel ben ik sokken aan het breien, maar ook lappenpoppen aan het haken  uit het boek van blogster ala Sascha Blase.

Eerder maakte ik voor ons buurmeisje de lapjeskat al.
Nu heb ik het oliefantje gemaakt genaamd Ollie.

Mijn volgende wordt het Nijlpaard, ook zo schattig.
Maar.
Ik geef jullie een waarschuwing mee.

Begin er niet aan, want ze werken zeer verslavend!
Gelukkig staan er maar zestien lappenpoppen in het boek. Heb ik er nu twee gemaakt en dus nog maar 14 te gaan.

Haakse, breise, borduurse, quiltse, leesze, handwerkse.

Lieve groetjes
Marianne.

Ps. Ik wil hier dus ook nog een lief doosje om heen maken, als kleinigheidje....

2 opmerkingen: