zondag 18 oktober 2020

Zondag!

 Ha bloggers,  volgers, lezers.


Zondag, nou geen zon te zien hoor. Maar eigenlijk vind ik het niet zo erg.

Ik heb het naar mijn zin. 

Vandaag zou ik niet veel doen, maar dat is niet gelukt. Ik heb gebakken, een heerlijke gevulde speculaas,  een dadel met noten koek zonder suiker. En ondertussen heb ik de lade met bakspullen opgeruimd.

Je kent het wel. Geen suiker in  zicht, maak maar een ander pak open. Je loopt in de winkel, heb ik nog zelfrijzend bakmeel? Ik geloof het niet,  een pak mee. Vanillesuiker? Op toch? Voor de zekerheid pakje mee. En zo krijg je een dubbele voorraad.  Dus vanmorgen de lade leeg gemaakt, uitgezogen want er was een zak lek gegaan of omgevallen.  En heerlijk gebakken.

Ik had bedacht om de binding langs mijn quilt te naaien, maar ach, dat komt nog wel. Ik had gisteren mijn Fairy Maiden sokken af,  en zet nu fijn  de losanges op. Voetjes omhoog, knit-on! 

Vanavond starten we met het leggen van de nieuwe vloer in mijn hobbykamer, dan kan ik daarna gewoon deze week weer boven achter de naaimachine, hopelijk.... is het beneden weer wat opgeruimder. 

Losanges opzet.

Fairy Maiden klaar.

Fijne zondag! 
Liefs
Marianne. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten