zaterdag 4 juni 2011

Helemaal VV frivolité kastrandje.

Het kastrandje voor in de nieuwe kast hangt. Hij is helemaal VV (ander woord voor YWYH, Voorraad Verslinden). Het blauwe katoentje vond ik in mijn voorraad, mooi dun, terwijl ik dacht dat ik alleen dik katoen had. Dit katoentje was nog van het doorknopen van onze quilt op bed.
Ik moest alleen een nieuw spoeltje halen gisteren, de oude donker blauwe spoel liep leeg bij gebruik, en dat is toch lastig!
Maar dat mag, dat is basismateriaal he....
Afijn, het frivolité ging best goed, ik moet alleen nog heel druk oefenen om de ringen allemaal even strak aan de trekken, ik denk dat dat een kwestie van veel vaker doen is. (ik doe het natuurlijk nog niet zo lang).
Een foto, die willen jullie vast zien!
Ik heb hem aan de zijkanten vastgeprikt met een punaise en in het midden lekker gelijmd, zodat hij recht hangt. Hij had inderdaad wel wat groter gemogen het randje, maar ja.... ik heb nog genoeg donkerblauw hoor!!!! Voor een nieuwe!
Liefs Marianne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten